Jouw Groene Stem Voor Rijswijk!

4 januari 2024

Beste mede-inwoners van Rijswijk,

Het groen in onze stad is niet alleen een prachtige aanblik, maar ook een levendig deel van ons dagelijks leven. Daarom roepen we jou, als inwoner van onze gemeente, op om deel te nemen aan een bijzonder initiatief: het vormgeven van het Groenbeheerplan van Rijswijk!

Op dinsdag 16 januari 2024 bespreken wij namelijk het ‘Groenbeheerplan 2024 tot 2028‘ – Naar verzorgd, functioneel, klimaat- en natuurvriendelijk groen in de Rijswijkse buitenplaats voor stedelijk wonen in het forum Stad en kunnen hierbij jou mening, gedachte hierover gebruiken bij de besluitvorming voor dit plan.

Waarom jouw mening ertoe doet:

Of je nu geniet van een wandeling in het park, picknickt met vrienden of gewoon even tot rust komt in een groene oase – jouw beleving van het groen in Rijswijk staat centraal. Samen kunnen we zorgen voor een groene omgeving die niet alleen voldoet aan onze behoeften van vandaag, maar ook duurzaam is voor de generaties die volgen.

Hoe jij kunt bijdragen:

Geef je mening: Beantwoord 10 eenvoudige meerkeuzevragen over jouw tevredenheid met het huidige groenbeleid en jouw prioriteiten voor de toekomst.

Laat je stem horen: Deel jouw visie op de open vraag aan het einde van de enquête. Jouw perspectief voor het groenbeleid in Rijswijk kan ons helpen bij de overwegingen bij de besluitvorming!

Waarom deelnemen?

Door deel te nemen aan deze enquête draag je direct bij aan de koers die we als gemeenschap inslaan wat betreft ons groen. De PvdA Rijswijk is vastbesloten om samen met jou een groenbeheerplan te creëren dat weerspiegelt wat voor ons allen van belang is.

Laten we samen de groene toekomst van Rijswijk vormgeven!

Dus, pak deze kans en deel jouw gedachten. Jouw groene stem is van onschatbare waarde. Bedankt voor jouw betrokkenheid en bijdrage aan de groene toekomst van Rijswijk!

Met groene groeten,

PvdA Rijswijk
Erik van der Veer
Max Stuijfzand

Enquête over Groenbeheerplan 2024-2028 Rijswijk

Bijlage:

RV 23-102 Raadsvoorstel Groenbeheerplan 2024-2028

Groenbeheerplan 2024 tot 2028 – Naar verzorgd, functioneel, klimaat- en natuurvriendelijk
groen in de Rijswijkse buitenplaats voor stedelijk wonen.