PvdA afdelingsbestuur

Voorbereiding Gemeenteraadsverkiezingen 2018

door PvdA afdelingsbestuur op 7 juli 2016

De gong voor de volgende ronde heeft geslagen: nieuwe Gemeenteraadsverkiezingen zijn in aantocht. Dat vraagt van Afdeling, bestuur en leden een pittige inzet. Vandaag de dag geeft de kiezer niemand bij voorbaat nog krediet. Ook ons niet. Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.

PvdA Leergang “IDEAAL LOKAAL: Politiek actief in jouw gemeente”

door PvdA afdelingsbestuur op 7 juli 2016

Zou je een actieve rol willen spelen in de lokale politiek? Ben je geboeid door de uitdagingen waar onze gemeente de komende jaren voor staat? Voel je je positief aangesproken door de manier waarop de PvdA in Rijswijk zich inzet om haar idealen werkelijkheid te laten worden? En wil je daar een bijdrage aan leveren?

Interesse in de gemeenteraad? Toekomstig kandidaat- raadslid? Doe nu al mee!

door PvdA afdelingsbestuur op 9 juni 2016

Als bestuur willen we dat leden actief mee doen, actief betrokken zijn. Dat geldt zeker voor kandidaten die in 2018 op de lijst willen komen voor de gemeenteraad. We zijn begonnen met de organisatie en voorbereiding voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018.

Een warm, veilig en sociaal 2016

door PvdA afdelingsbestuur op 23 december 2015
Foto PvdA / Erik van der Veer

De Rijswijkse PvdA wenst iedereen een warm, veilig en sociaal 2016.

Nieuw platform voor directe (digitale) ledendemocratie PvdA

door PvdA afdelingsbestuur op 9 december 2015
Foto PvdA

De PvdA wil dat alle leden mee kunnen praten. Op congressen, maar ook online. Voor het Congres van 13 februari kunnen bij wijze van proef alle leden nu hun motie indienen over Van Waarde. Via dit platform kun je directe invloed uitoefenen op de koers van de partij! Op 13 december sluit de termijn voor

Trots op landelijke uitverkiezing van Yvonne Hagenaars als Raadslid van de week

door PvdA afdelingsbestuur op 16 november 2015
Foto Tino van Dam

Raadslid.Nu – een landelijke organisatie die zich ten doel stelt om raadsleden en gemeenteraden sterk en krachtig in positie te krijgen onder het motto de Raad Doet Er Toe, heeft, Yvonne Hagenaars, raadslid voor de Rijswijkse PvdA, uitgeroepen tot Raadslid van de Week.