Meewerken

Werk met ons mee

Wilt u ook een Rijswijk waarin iedereen mee kan doen? Doe dan om te beginnen met ons mee.

• Breng op 21 maart een stem uit op een van onze kandidaten. Makkelijk zat, en u helpt mee om goede, hard werkende mensen in de gemeenteraad te krijgen die het beste met Rijswijk en de Rijswijkers voor hebben.
  • Doe mee aan onze campagne. Help ons om aan alle Rijswijkers te laten weten wat we willen en wie we in de gemeenteraad willen. Deel onze berichten op Facebook, doe mee met het verspreiden van ons schriftelijk materiaal, vertel wat u goed aan ons vindt, vertel ons wat u anders zou willen.
  • Word lid. Als lid kunt u meedoen, meepraten en meebeslissen.
  • Een heel stel mensen werkt vrijwillig keihard om alle Rijswijkers te bereiken met onze boodschap. Maar sommige dingen kosten geld: drukwerk, advertenties enzovoort. Als u niet in de gelegenheid bent om als vrijwilliger actief te worden, kunt u ons financieel steunen. Elk bedrag is welkom, want alle beetjes helpen! Stort uw bijdrage op rekening NL32 RABO 0377 3632 35 van PvdA Rijswijk, onder vermelding van “gift”