Campagneteam

Jan Schaper-leergang: een vliegende start als raadslid!

door Campagneteam op 12 april 2017

Heb je interesse in de lokale politiek? Wil je meer weten over hoe politiek werkt? En of dit iets voor jou is? Schrijf je dan in voor de Jan Schaper-leergang die dit voorjaar van start gaat. Deze leergang is bedoeld voor iedereen die erover denkt om zich namens de PvdA te kandideren voor de Gemeenteraadsverkiezingen

PvdA scoort groen tot zeer groen in Groene Kieskompas

door Campagneteam op 18 februari 2015
Foto PvdA / Zuid-Holland

Het Groene Kieskompas 2015 van de Natuur en Milieufederatie Zuid Holland staat online. Daarin worden de milieu standpunten van de partijen die deelnemen aan de Provinciale Staten verkiezingen van 18 maart aanstaande getoetst aan een aantal ‘groene’ stellingen die gaan over uiteenlopende thema’s als soortenrijkdom, versterking van het landschap, waterkwaliteit, recreatiegroen, ruimte, duurzame landbouw en

Zwaarste lasten op sterkste schouders

door Campagneteam op 18 februari 2015

Meer fietsenstallingen bij stations, beter openbaar vervoer, meer gelegenheid om te wandelen, fietsen en te ontspannen, groene energie in de provincie, maar ook gezond en vooral schoon water, kwijtschelding voor lage inkomens, zwaarste lasten op de sterkste schouders zomaar een paar punten waarvoor

Geslaagde Rode Rozenactie PvdA op Rijswijkse markt

door Campagneteam op 16 februari 2015
Foto Erik van der Veer

Ondanks het koude weer lokte het uitdelen van rode rozen door de Rijswijkse PvdA hartverwarmende reacties uit van het winkelende publiek op en rond de markt in Oud-Rijswijk.

Waterschapsverkiezingen 18 maart: stem ook PvdA op water!

door Campagneteam op 22 januari 2015

Veilig wonen, werken en recreëren? Zonder angst voor natte voeten? Het Hoogheemraadschap van Delfland zorgt ervoor. Al 725 jaar werkt het waterschap aan voldoende schoon water, sterke dijken en droge voeten. Op 18 maart 2015 bent ú aan zet tijdens de waterschapsverkiezingen. Stem ook!

Daarom PvdA in Europa

door Campagneteam op 20 april 2014
Foto PvdA

Meer banen hier in Nederland. Het aanpakken van banken en bonussen. Het tegengaan van de oneerlijke verdringing van werk. Een samenleving die gebaseerd is op verdraagzaamheid en niet op haat en nijd tussen mensen. Dat is waar de Partij van de Arbeid voor staat. Veel kunnen we in Nederland zelf. Maar voor gezamenlijke uitdagingen hebben